Onvergetelijk en prettige interacties omdat je touchpoints spot-on zijn
Touchpoint ontwerp
De manier waarop klanten jouw merk ervaren en welke emoties ze hierbij voelen, is van essentieel belang bij elke interactie. Of het nu gaat om een website bezoek, app-gebruik, fysiek winkelen, het lezen van een whitepaper of social media bericht of bij het gebruik van jouw diensten - elk contactmoment (lees: touchpoint) beïnvloedt de klantervaring met jouw merk.
Een spot-on touchpoint sluit naadloos aan op de behoeften en verwachtingen van jouw klanten. De boodschap wordt begrepen en klanten kunnen eenvoudig zijn of haar taak uitvoeren. Ze voelen zich gehoord, waardoor er vertrouwen en betrokkenheid met jouw merk ontstaat. Dit vergroot de merkloyaliteit en zorgt ervoor dat klanten eerder terugkeren en zelfs ambassadeurs worden. Door te investeren in touchpoints, kun je niet alleen fans creëren, maar ook het succes van jouw merk vergroten.
Een spot-on touchpoint sluit naadloos aan op de behoeften en verwachtingen van jouw klanten. De boodschap wordt begrepen en klanten kunnen eenvoudig zijn of haar taak uitvoeren. Ze voelen zich gehoord, waardoor er vertrouwen en betrokkenheid met jouw merk ontstaat. Dit vergroot de merkloyaliteit en zorgt ervoor dat klanten eerder terugkeren en zelfs ambassadeurs worden. Door te investeren in touchpoints, kun je niet alleen fans creëren, maar ook het succes van jouw merk vergroten.
Kíen ontwerpt jouw touchpoints
Op basis van jouw uitdagingen en doelen brengen we alle relevante touchpoints in kaart die impact hebben op de klantervaring. Dit doen we door middel van grondig onderzoek en analyse van de klantreis, zodat we een helder beeld krijgen van alle touchpoints die klanten tegenkomen tijdens hun interactie met jouw merk. Vervolgens ontwerpen we de gewenste klantervaring voor elk touchpoint, waarbij we de communicatieboodschap en vorm bepalen. Deze zijn consistent aan de merkidentiteit en relevant voor de behoeften en verwachtingen van de klant op dat specifieke moment. Jouw merk gaat spreken.
Deze spot-on touchpoints stellen jouw klanten in staat om sneller en gemakkelijker door de funnel te navigeren waar conversies worden behaald. Dit versterkt niet alleen de klanttevredenheid en loyaliteit, maar stimuleert ook de groei van jouw merk.
Deze spot-on touchpoints stellen jouw klanten in staat om sneller en gemakkelijker door de funnel te navigeren waar conversies worden behaald. Dit versterkt niet alleen de klanttevredenheid en loyaliteit, maar stimuleert ook de groei van jouw merk.
Communicatie strategie
Creatief conceptontwikkeling
User research
Behavioural design
Customer journey mapping
Met spot-on touchpoints
Ben je
zichtbaar
Omdat je weet op welk moment en in welke vorm je de interactie moet aangaan.
Word je
onthouden
Omdat je iedere keer weer vanuit één stijl en tone-of-voice de interactie aangaat.
Stuur je naar
conversie
Je triggert, inspireert en motiveert de klant mee in de juiste richting.
Je touchpoints in combinatie met je visie, waarde en tone-of-voice maken je klantervaring betekenisvol.
Dit is de visie van Kíen