Laat jouw merk spreken
Heb je een uitdaging, vraagstuk of probleem waar je mee aan de slag wilt?

De klantervaring is de som van alle interacties met jouw merk

Klanten willen zich verbonden voelen met een merk of organisatie. Wat telt voor je klanten is hoe persoonlijk je met hen omgaat en hoe relevant zij je interacties ervaren in iedere fase van de klantreis.

Is elke interactie die je aanbiedt zinvol? Sluiten ze aan bij het verhaal van jouw merk? Zijn ze helder en intuïtief? En bieden ze waarde? Zo ja, dan draagt deze interactie bij aan een betekenisvolle klantervaring die jouw klanten zal verrassen en verbluffen.

Een betekenisvolle klantervaring laat je klanten positief naar je merk kijken. Ze gaan je merk zelfs waarderen. De doorslaggevende factor om trouwe klanten te behouden én aan te trekken in een competitieve markt.
Betekenisvolle klantervaringen realiseren met Kíen

Creëer de voorkeurspositie

Boost de groei van je bedrijf

Stimuleer de merkloyaliteit

Om interessant te zijn, je echt te onderscheiden én duurzame loyaliteit te winnen moet je zorgen dat iedere interactie tussen jouw organisatie, product of dienst en klant prettig en onvergetelijk is.
De kern voor het creëeren van krachtige interacties

De overtuiging van Kíen

visie
Jouw organisatie is niet zomaar ontstaan. Jullie hebben een eigen kijk op de wereld en streven ernaar hier betekenis aan te geven. Jullie uniciteit wordt gevormd door een eigen cultuur en interne krachten. Dit zijn de bouwstenen van jullie visie, die richting geven aan al jullie activiteiten. Door deze visie helder te formuleren, kun je jouw authentieke kern consequent uitdragen in iedere interactie.
waarde
Het raakvlak wat jouw klanten horen willen en wat jij te vertellen hebt bepaalt jouw relevantie. En waar jouw relevantie ligt, ligt jouw waarde. Met een sterke positionering kun jij deze waarde weerspiegelen aan jouw (potentiële) klanten in iedere interactie.
tone-of-voice
De manier waarop jij zichtbaar bent, beïnvloedt de perceptie van klanten en andere belanghebbenden over jouw merk, dienst of product. Door een herkenbare en consistente toon en stijl te hanteren in al jouw interacties, bouw je aan jouw merk.
touchpoint
Jouw visie, waarde en tone-of-voice vormen samen het verhaal van jouw merk. Het fundament voor het creëren van krachtige interacties op alle punten waar klanten in aanraking komen met jouw merk. Wanneer deze touchpoints uniek en relevant zichtbaar zijn, trek je klanten aan met een emotie of indruk. Je triggert, je inspireert. Wanneer je ze ook nog begeleidt in het bereiken van hun doelen, motiveer je en zet je ze aan tot actie.
visie
waarde
tone-of-voice
touchpoint
Jouw organisatie is niet zomaar ontstaan. Jullie hebben een eigen kijk op de wereld en streven ernaar hier betekenis aan te geven. Jullie uniciteit wordt gevormd door een eigen cultuur en interne krachten. Dit zijn de bouwstenen van jullie visie, die richting geven aan al jullie activiteiten. Door deze visie helder te formuleren, kun je jouw authentieke kern consequent uitdragen in iedere interactie.
Kíen is de strategische ontwerppartner voor doordachte communicatie. Samen creëeren we krachtige interacties tussen jouw merk en je klanten voor een betekenisvolle klantervaring.
Ontdek de aanpak van Kien
Benieuwd naar de aanpak van Kíen? Ontdek ‘m hier

Ik combineer strategie en inzichten met ontwerp psychologie, zodat jouw merk gaat spreken.

Leer Niké kennen